Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(4)
Czasopisma
(1)
Autor
Dróżka Wanda
(1)
Grunt Katarzyna
(1)
Krajna Andrzej
(1)
Kuźma Józef (1935- )
(1)
Matyjas Bożena
(1)
Morbitzer Janusz
(1)
Ryk Leszek (1951- )
(1)
Skałbania Barbara
(1)
Sujak-Lesz Krystyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Dziecko
(2)
Nauczyciele
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Szkolnictwo
(2)
Wychowanie
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Autorytet
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Edukacja medialna
(1)
Eseje zob. Szkice literackie
(1)
Gry komputerowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele jezyków obcych
(1)
Nauczyciele języków obcych
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nauczyciele wychowania przedszkolnego
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Pedagog pracy
(1)
Pedagogika
(1)
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna (Kielce)
(1)
Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne
(1)
Poradnictwo zawodwe
(1)
Rodzina
(1)
Rodzina zastępcza
(1)
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce
(1)
Szkice literackie
(1)
Uczniowie
(1)
Wieś
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Świetlice
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Gatunek
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Miesięcznik
2011, nr 1 (wrzes.)-2014, nr 34 (grudz.).
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Symbol UKD: 37(05)
Od 2012, nr 11 [red. nacz. Katarzyna Grunt-Segień].
Od 2014, nr 28 wyd.: Forum Media Polska.
Od 2014, nr 31 [red. nacz. Agata Klimaszewska].
Tyt. wg okł.
Zawartość zasobu Kielce - czytelnia
2011 (vol.1), nr 1-4
2012 (vol.2), nr 1(5)-10(14), brak nr 8
2013 (vol.3), nr 1(15)-10(24)
2014 (vol.4), nr 1(25)-10(34)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Pedagogiczne. Problemy społeczne, edukacyjne i artystyczne, ISSN 1899-3370 ; T. 19)
Zawiera: S. 23-48 : Problemy funkcjonowania zawodowego nauczycieli w okresie zmiany społeczno-edukacyjnej w Polsce / Wanda Dróżka.
Zawiera: S. 49-63 : Zmiana roli nauczyciela przedszkola w kontekście założeń reformy systemu edukacji / Małgorzata Kwaśniewska.
Zawiera: S. 65-75 : Nauczyciel - zawód, misja czy powołanie? / Agnieszka Kaczmarczyk, Marek Kątny.
Zawiera: S. 77-89 : Aktualizowanie kompetencji zawodowych nauczycieli w warunkach demokracji / Małgorzata Wasilewska.
Zawiera: S. 91-100 : Kształcenie i dokształcenie nauczycieli w założeniach polityki oświatowej Unii Europejskiej / Marzena Pękowska.
Zawiera: S. 101-110 : Pedagog społeczny w pracy z rodziną - formy pomocy i wsparcia / Bożena Matyjas.
Zawiera: S. 111-122 : Pedagog pracy - profesja przyszłości / Małgorzata Krawczyk-Blicharska.
Zawiera: S. 123-144 : Bogacenie warsztatu pedagoga o esej / Małgorzata Kaliszewska.
Zawiera: S. 147-159 : Więzi emocjonalne w grupie nauczycieli z niepublicznych szkół podstawowych / Zuzanna Zbróg.
Zawiera: S. 161-169 : Wartość autorytetu jako czynnik prawidłowego przebiegu edukacji szkolnej / Tomasz Łączek.
Zawiera: S. 171-185 : Początkujący nauczyciel we współczesnej szkole. Wartości, cele życiowe i zawodowe / Renata Miszczuk.
00 S. 187-196 : Problemy współczesnej edukacji (z doświadczeń nauczyciela kształcenia zintegowanego) / Małgorzata Molenda.
00 S. 197-211 : Wiedza nauczycieli na temat barier edukacyjnych występujących w środowisku wiejskim / Justyna Miko-Giedyk.
00 S. 213-224 : Jakość kształcenia nauczycieli w Polsce na tle wybranych krajów europejskich. Próba porównania / Ewa Kula, Marzena Pękowska.
00 S. 225-236 : Nauczyciel wobec fenomenu gier komputerowych / Katarzyna Krzystanek.
00 S. 237-248 : Kompetencje nauczycieli języków obcych w Polsce i Europie / Agnieszka Szplit.
00 S. 249-261 : Realizowanie zadań dotyczących kształcenia i opieki nad uczniami zdolnymi przez nauczycieli i pedagogów / Teresa Giza, Jolanta Massalska.
00 S.265-271 : Pedagog szkolny w procesie wspomagania edukacji, socjalizacji i wychowania dziecka / Paulina Forma.
00 S. 273-283 : Rola i zadania szkolnego doradcy zawodowego / Małgorzata Wolska-Długosz.
00 S. 285-298 : Nauczyciel wychowawca - organizator czasu wolnego we współczesnej szkole / Patrycja Hanyga-Janczak.
00 S. 299-308 : Rola i zadania pedagoga w placówce wsparcia dziennego / Anna Róg.
00 S. 309-317 : Pedagog czy rodzic? O matkach zastępczych w Wioskach DZiecięcych SOS / Anna Róg.
00 S. 319-329 : Zadania pedagoga w zakresie pomocy rodzinie ubogiej / Paulina Forma, Małgorzta Wolska-Długosz.
Zawiera recencje następujacych książek: "Edukacja dla rozwoju" pod red. J. Szomburg, P. Zbieranek oraz "Education and the Social Order. Routledge Classics" B. Russel.
Przybliżenie problemów, z jakimi mają do czynienia nauczyciele w polskiej szkole po 1999 r. - wyniki badań. Znaczenie edukacji przedszkolnej dla rozwoju osobowości i prawidłowego funkcjonowania dziecka w społeczeństwie. Kompetencje nauczycieli wychowania przedszkolnego. Tworzenie nowych placówek wychowania przedszkolnego (od września 2009 r.). Konstruowanie narzędzi diagnostycznych służących określeniu poziomu i dynamiki rozwoju dzieci. Konstruowanie autorskich programów wychowania przedszkolnego. Opracowywanie indywidualnego programu wspomagania i korygowania rozwoju dziecka. Zacieśnianie więzi przedszkola z rodzicami dzieci oraz ze środowiskiem lokalnym. Samokształcenie, samodoskonalenie. Nauczycielskie posłannictwo. Odpowiedzialność w zawodzie nauczyciela. Autorytet nauczyciela. Edukacja i nauczyciel w fazie transformacji. Obszary kompetencji współczesnego nauczyciela (kompetencje diagnostyczne, merytoryczne, psychologiczno-pedagogiczne, dydaktyczno-metodyczne, komunikacyjne, medialne i techniczne, kompetencje związane z kontrolą i oceną osiągnięć uczniów, dotyczące projektowania i oceny programów, podręczników, kompetencje autoedukacyjne). Kompetencje związane z edukacją dla przedsiębiorczości. Kompetencje a sytuacje trudne w zawodzie nauczyciela. Pedagog pracy działalność zawodowa. Pedagog pracy w edukacyjnym świecie "dziś" i "jutra". Specyfika i pożądane cechy studenckich esejów. Typy esejów. Podział esejów ze względu na ich zastosowanie. Język eseju i jego poprawność. Cechy stylu eseistycznego. Funkcje esejów. Funkcje eseju w dydaktyce akademickiej. Funkcje kształcące eseju. Funkcja wychowawcza eseju. Esej jako bezgatunkowa, uniwersalna forma pisarska. Esej jako narzędzie ucisku/opreski wobec studentów - funkcja "represyjna". Esej jako przedmiot oraz narzędzie oceny - funkcja diagnostyczno-ewaluacyjna. Istota, etapy i znaczenie oceniania kryterialnego. Więzi emocjonalne w grupie nauczycieli z niepublicznych szkół podstawowych - problematyka i metoda badań własnych. Empatia nauczyciela a jego relacje z uczniem. Wychowanie do wartości a rzeczywistość szkolna. Początkujący nauczyciel we współczesnej szkole - problematyka, metoda, organizacja i analiza badań. Wiedza nauczycieli na temat barier edukacyjnych występujących w środowisku wiejskim - problematyka i organizacja badań. Fenomen gier komputerowych. Pozytywne i negatywne aspekty gier komputerowych. Rola nauczyciela w edukacji medialnej. Zakres oraz struktura pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla uczniów zdolnych w szkole - na podstawie danych ilościowych. Wspieranie uczniów zdolnych - na przykładzie działań MZPPP w Kielcach. Prawne podstawy pracy pedagoga szkolnego. Poradnictwo w sektorze edukacji. Doradca w procesie poradnictwa - poradnictwo indywidualne a grupowe. Sposoby zagospodarowania czasu wolnego. Szkolny program profilaktyki. Czas wolny w planie pracy wychowawcy. Rola pedagoga w realizacji funkcji placówek wsparcia dziennego. Cechy dobrego wychowawcy-pedagoga. Matki zastępcze w Wioskach Dziecięcych SOS - charakterystyka zawodu. Rola matek w realizacji funkcji rodziny wioskowej.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Poradnictwo pedagogiczne : przegląd wybranych zagadnień / Barbara Skałbania. - Wydanie 2, poprawione i rozszerzone. - Kraków : "Impuls", 2009. - 196 s. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 179-187.
Zawiera: S. 11-69 : Rozdział 1. Założenia teoretyczne i przedmiot zainteresowań poradnictwa pedagogicznego (Rys historyczny rozwoju poradnictwa w Polsce i jego stan obecny ; Działania poradnicze w przestrzeni czasowej i społecznej ; Pojęcie i cele poradnictwa : podmiot i przedmiot oraz zakres działań poradniczych ; Poradnictwo jako proces pomagania - etapy i zasady udzielania pomocy ; Rodzaje poradnictwa w świetle psychologicznych koncepcji człowieka ; Zasady oddziaływań w sytuacji poradniczej : charkterystyka czynności poradniczych (Funkcje i strategie poradnictwa - charakterystyka ; Metody, techniki i środki wykorzystywane w poradnictwie pedagogicznym) ; Cechy osobowe i umiejętności doradcy jako warunek skutecznego pomagania ; Poradnictwo medialne jako nowa forma pomocy (Poradnictwo zapośredniczone - założenia teoretyczne i praktyka ; Internet jako środek komunikacji w relacji poradniczej ; Internetowe grupy wsparcia i samopomocy)).
Zawiera: S. 71-87 : Rozdział 2. Instytucje pomocowe w obszarze poradnictwa pedagogicznego (Działalność poradni psychologiczno-pedagoicznej (Podstawowe założenia prawno-organizacyjne funkcjonowania placówki ; Działalność opiniodawcza poradni ; Orzecznictwo psychologiczno-pedagogiczne jako forma pracy poradni) ; Poradnie rodzinne - zakres i przedmiot udzielania pomocy ; Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej).
Zawiera: S. 89-110 : Rozdział 3. Poradnictwo dydaktyczno-wychowawcze - założenia i obszary działania (Pojęcie, cel i przedmiot zainteresowania poradnictwa dydaktyczno-wychowawczego ; Działania poradnicze w sytuacji oceny dojrzałości szkolnej ; Zakres i rodzaje pomocy wobec problemu niepowodzeń szkolnych ; Postępowanie poradnicze w relacji doradca - rodzic ; Postępowanie poradnicze w relacji doradca (specjalista) - nauczyciel) ; Specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu jako przedmiot poradnictwa ; Działania poradnicze w relacji pomocowej rodzic - nauczyciel (przykłady)).
Zawiera: S. 111-124 : Rozdział 4. Poradnictwo rehabilitacyjne jako forma pomocy dziecku i jego rodzinie (Pedagogizacja rodziców dziecka niepełnosprawnego ; Interdyscyplinarny charakter poradnictwa dla rodziców dzieci niepełnosprawnych ; Instytucjonalne i indywidualne formy pomocy i poradnictwa dla osób niepełnosprawnych ; Pomoc i porada w obszarze kształcenia uczniów niepełnosprawnych).
Zawiera: S. 125-136 : Rozdział 5. Poradnictwo opiekuńcze - cele, zadania i formy realizacji (Potrzeba jako kategoria psychologiczna - rozumienie i typologia ; Poradnictwo pedagogiczne wobec zadań opiekuńczych rodziny ; Instytucje pomocowe w obszarze poradnictwa opiekuńczego ; Poradnictwo pedagogiczne w zakresie zadań opiekuńczych szkoły).
Zawiera: S. 137-153 : Rozdział 6. Poradnictwo i pomoc uczniom z zaburzeniami zachowania (Kontrowersje wokół pojęcia zaburzenia zachowania - koncepcje etiologiczne ; Pomoc dziecku z zaburzeniami zachowania w warunkach przedszkola i szkoły ; Pomoc rodzicom dzieci z zaburzeniami zachowania).
Zawiera: S. 155-173 : Rozdział 7. Poradnictwo zawodowe w przestrzeni edukacyjnej (Wyjaśnienie pojęć i zadania poradnictwa zawodowego ; Zadania rodziców, nauczyciela i pedagoga w systemie poradnictwa zawodowego ; Realizacja zadań poradnictwa zawodowego w poradni psychologiczno-pedagogicznej ; Szkolny doradca zawodowy - zakres i formy pracy ; Specyfika kontaktu poradniczego i modele pracy doradcy zawodu ; Poradnictwo zawodowe na odległość - podstawowe założenia projektu).
Zawiera: S. 189-196 : Aneks : Załącznik 1. Kwestionariusz wywiadu z pedagogiem poradni psychologiczno-pedagogicznej ; Załącznik 2. Kwestionariusz wywiadu z matką dziecka (na potrzeby poradni psychologiczno-pedagogicznej) ; Załącznik 3. Skala Ryzyka Dysleksji (SRD) : arkusz badania ; Załącznik 4. Pytania i zadania sprawdzające dla studentów.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Referaty przedstawione na III Dolnośląskiej Konferencji Naukowo-Metodycznej "Nauczyciel z pasją - szansą edukacji?" (Wrocław, 10 października 2004 r.).
Zawiera: O nowych trendach w edukacji czyli o tym co przynosi życie / Andrzej Krajna.
Zawiera: Kształcenie studentóww czasachglobalizacji i zagrożenia bezrobociem / Marcin Fankanowski.
Zawiera: Edukacyjno-zawodowe wybory nastolatków w "społęczeństwie ryzyka" / Bożena Wojtasik.
Zawiera: Rola szkolnego doradcy zawodowego we wprowadzaniu ucznia na rynek pracy / Anetta Pereświet-Sołtan.
Zawiera: System doradztwa edukacyjno-zawodowego we Wrocławiu / Lilla Jaroń.
Zawiera: Program orientacji szkolnej i zawodowej dla liceum ogólnokształcącego / Leszek Wojteczek.
Zawiera: Aktywność szkolnego doradcy zawodowego a przygotowanie do pracy w organizacjach objętych systemami zarządzania: jakością, środowiskiem, bhp / Barbara Sujak-Cyrul.
Zawiera: Edukacja projakościowa uczniów - doświadczenia Pracowni Systemów Jakości Łódzkiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego / Dorota Zielińska.
Zawiera: ISO w oświacie - aspekty praktyczne. Z doswiadczeń Europejskiego Gimnazjum Informatyczno-Językowego SIGMA posiadającego certyfikat zgodności systemu jakości z ISO 9001 / Danuta Sobkowiak.
Zawiera: Wokół edukacji zawodoznawczej w szkole.
Zawiera: Doradca zawodowy w szkole / Joanna Kowalczyk.
Zawiera: Doradztwo zawodowe na zajęciach WOS-u. Cykl zajęć dla uczniów gimnazjum / Małgorzata Warachim.
Zawiera: Organizacja orientacji zawodowej w szkole / Maria Gnot.
Zawiera: Współpraca poradni psychologiczno-pedagogicznych ze szkolnymi doradcami zawodu / Elżbieta Lis, Danuta Szczepanik.
Zawiera: Sylwetka doradcy zawodowego / Urszula Marszałek.
Zawiera: Rola pedagoga szkolnego w wewnątrzszkolnym systemie orientacji i doradztwa zawodowego / Joanna Mularczyk-Baran.
Zawiera: Współdziałanie z rodzicami w realizacji programu orientacji zawodowej / Ewa Magnowska.
Zawiera: Rozwiązania i tradycje w orientacji edukacyjno-zawodowej w kontekście polskich i francuskich doświadczeń edukacyjnych / Alicja Sawicz.
Zawiera: Organizacja pracy szkolnego doradcy zawodowego w Szkolnym Ośrodku Kariery w Gimnazjum Nr 27 we Wrocławiu / Aldona Ziemba.
Zawiera: Retrospekcja z pierwszych doświadczeń SzOK-u w Zespole Szkół Nr 25 we Wrocławiu / Lidia Grubiak, Jerzy Bielecki.
Zawiera: Specyfika pracy doradcy zawodowego w placówce dla dorosłych na przyjkładzie Szkolnego Ośrodka Kariery w Centrum Kształcenia Ustawicznego we Wrocłąwiu / Aleksandra Szymańska.
Zawiera: Rola doradcy zawodu w Szkolnym Ośrodku Kariery na terenach wiejskich / Wojciech Obraniak.
Zawiera: Preorientacja zawodowa dzieci w wieku przedszkolnym. Scenariusze zajęć edukacyjnych / Danuta Sowiar.
Zawiera: Program preorientacji zawodowej w przedszkolu / Izabela Chmiel.
Zawiera: Sylwetka doradcy / Magdalena Poźniak.
Zawiera: Program pracy psychoedukacyjnej szkolnego doradcy zawodowego z rodzicami / Małgorzata Winiarska.
Zawiera: 00Szkolny bank informacji zawodowej / Anna Zgłobicka.
Zawiera: Tworzenie międzyszkolnego ośrodka wspierania aktywności zawodowej przy Centrum Kształcenia Praktycznego / Bożena Tagowska.
Zawiera: Wokół edukacji projakościowej w szkole.
Zawiera: Projektowanie lekcji z zakresu edukacji projakościowej w szkole / Anna Zgłobicka.
Zawiera: Dlaczego systemy zarządzania jakością są ważne? - konspekt zajęć / Maria Górska, Małgorzata Warachim.
Zawiera: Znak CE w systemie jakości - scenariusz zajęć dla uczniów klasy III gimnazjum / Joanna Mularczyk-Baran.
Zawiera: Co to jest system HACCP? - konspekt zajęć dla klasy II gimnazjum / Katarzyna Ginter-Szukowska.
Zawiera: Dokument WSO i analiza jego zgodności z wymaganiami PN-EN ISO 9001:2001 / Elżbieta Pater, Barbara Tuła, Jacek Dziedzic.
Zawiera: Wokół pedagogiki ucznia w centrum.
Zawiera: Krok po kroku, czyli zakłądamy własną firmę / Monika Mela, Iwona Szwarczyńska, Agnieszka Węgłowska, Barbara Zaton, Przemysław Adamski.
Zawiera: "Barwy ze słońca są..." - szkolny projekt międzyprzedmiotowy / Marzenna Sosnowska.
Zawiera: Cystersi na Dolnym Śląsku. Szlak kultury, tradycji, gospodarki / Aneta Wróbel.
Zawiera: Dolnosląska Konferencja Naukowo-Metodyczna "Nauczyciel z pasją - szansą edukacji?" (Wrocław, 10 października 2004 r.)
Zawiera: Tworzenie i działalność wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego / Julia Woroniecka.
Zawiera: Mój uczeń wybiera zawód. Sylwetka szkolnego doradcy zawodowego / Anetta Pereświet-Sołtan.
Zawiera: Istota i osiągnięcia Szkolnych Ośrodków Kariery / Lidia Grubiak.
Zawiera: Edukacja projakościowa w szkole / Barbara Sujak-Cyrul.
Zawiera: Sesja plakatowa / Maria Lewicka.
Książka
W koszyku
Zawiera: Inteligencja emocjonalna a funkcjonowanie szkolne młodzieży / Irena Przybylska.
Zawiera: Komputer w życiu dziecka - implikacje pedagogiczne / Irena Pulak.
Zawiera: Rola i miejsce książki w promowaniu rozwoju dziecka we współczesnym systemie edukacyjnym / Bernadeta Szczupał.
Zawiera: Problemy i perspektywy rozwoju szkoły - organizacji uczącej się i doskonalącej / Jolanta Szempruch.
Zawiera: Muzyka w szkole w aspekcie preferencji i oczekiwań młodzieży / Elżbieta Szubertowska.
Zawiera: Nierówności społeczne w polskim szkolnictwie / Mirosław J. Szymański.
Zawiera: Główne kierunki i zadania polskiej edukacji w integrującej się Europie / Marian Śnieżyński.
Zawiera: Przedszkole jako podstawa szkoły promującej rozój człowieka / Danuta Waloszek.
Zawiera: Zmienność świata a edukacja. Szanse i zagrożenia / Stanisława Włoch.
Zawiera: Inspiracyjna i kreacyjna rola sztuki w spotkaniach i dialogach edukacyjnych / Teresa Żebrowska.
Zawiera: Szkoła wobec specjalnych potrzeb edukacyjnych dziecka / Joanna Żądło.
Zawiera: Przygotowanie nauczycieli do edukacji muzycznej / Beata Bonna.
Zawiera: Rola nauczyciela w wychowaniu estetycznym. Relacja mistrz - uczeń w terapii zajęciowej / Magdalena Janota Bzowska.
Zawiera: Aktywność ruchowa nauczycieli a kreowanie zachowań prozdrowotnych / Jadwiga Daszykowska.
Zawiera: Role społeczne nauczycieli. Od roli heroicznej do roli chimerycznej / Robert Fudali.
Zawiera: Rola nauczyciela w terapii wad wymowy / Joanna Gruba, Irena Powelczyk.
Zawiera: Wykorzystanie teorii inteligencji wielorakiej w szkole / Celestyna Grzywniak.
Zawiera: Kompetencje emocjonalne nauczycieli przedszkolnych i szkolnych - propozycje kształcenia / Barbara Górecka-Mostowicz.
Zawiera: Stres organizacyjny a syndrom wypalenia zawodowego w gupie zawodowej / Joanna Barbara Hałaj.
Zawiera: Zahamowanie rozwoju zawodowego nauczyciela - syndrom wypalenia zawodowego / Sabina Koczoń-Żurek.
Zawiera: Współczesny surdopedagog / Ewa Kulczycka.
Zawiera: Zajęcia muzyczno-ruchowe w kształtowaniu osobowości nauczyciela / Romualda Ławrowska.
Zawiera: Asertywność jako jeden z zasobów osobowości przyszłych nauczycieli / Piotr Majewicz.
Zawiera: Możliwości i ograniczenia w urzeczywistnianiu komunikacyjnego modelu edukacji / Joanna Malinowska.
Zawiera: Nauczyciel wczesnej edukacji - próba zarysowania sylwetki / Elżbieta Marek.
Zawiera: Pedagog specjalny wobec potrzeb dziecka o zaburzonym rozwoju / Elżbieta Maria Minczakiewicz.
Zawiera: Żołnierz i urzędnik - o potrzebie zmiany ethosu nauczycielskiego w Polsce / Zbigniew Nowak.
Zawiera: Nauczyciele i koledzy z klasy jako najistotniejsze warstwy znaczeniowe doświadczeń szkolnych uczniów / Mirosława Nyczaj-Drąg.
Zawiera: Nauczyciel w obec problemu edukacji integracyjnej / Barbara Oszustowicz.
Zawiera: Nauczyciel w roli twórcy sytuacji rozwijającej umiejętność pracy w grupie / Bożena Pawlak.
Zawiera: Potrzeby i kierunki rozwoju samokształcenia i doskonalenia nauczycieli / Józef Półturzycki.
Zawiera: Kompetencje komunikacyjne nauczyciela przyszłości / Janusz Ropski.
Zawiera: Dylematy zawodowe nauczycieli a ich wiedza psychologiczna / Grażyna Rudkowska.
Zawiera: Nauczyciel wobec trudności zawodowych / Antoni Rumiński.
Zawiera: Znaczenie edukacji przedszkolnej w rozwijaniu kompetencji komunikacyjnej dziecka / Lucyna Smółka.
Zawiera: Kompetencje pedagogiczne nauczyciela / Beata SUfa.
Zawiera: Od Marka F. Kwintyliana do Elen Key. Konstruowanie modelu nauczyciela przyszłości na podstawie wybitnych europejskich koncepcji pedagogicznych / Małgorzata Stawiak-Ososińska.
Zawiera: Rozwijanie kreatywności w kształceniu nauczycieli edukacji plastycznej / Anna Steliga-Kowalska.
Zawiera: Komunikowanie się nauczyciela z uczniami w edukacji zintegrowanej / Dorota Szuman.
Zawiera: Edukacja międzykulturowa w wymiarze specjalnego nauczania / Jolanta Tatara.
Zawiera: Formacja osobowościowa jako czynnik jakości kształcenia nauczycieli / Andrzej Michał De Tchorzewski.
Zawiera: Rola pedagoga w reformowanej szkole / Danuta Topa.
Zawiera: Nauczyciel - doradcą zawodu / Anna Zadęcka-Cekiera.
Zawiera: Nauczyciel - wychowawca - terapeuta dziecka z zaburzeniami złożonymi - profejonalizm, predyspozycje, kompetencje / Marzena Zaorska.
Zawiera: Model funkcjonowania pedagogicznego nauczycieli nauczania zintegrowanego w zakresie edukacji przyrodniczej / Irmina Zioło.
Zawiera: Nauczyciele klas I-III wobec współczesnych przemian edukacji w świetle koncepcji "Szkoły promującej rozwój dzieci".
Zawiera: Radość w edukacji dzieci niepełnosprawnych - świadomość jej roli oraz stosowane przez nauczycieli strategie / Jolanta Baran.
Zawiera: Aktywizacja uczniów klas początkowych poprzez doświadczenia przyrodnicze / Alina Budniak.
Zawiera: Ewolucja obrazu dziecka w literturze psychologicznej i pedagogicznej / Urszula Gruca-Miąsik.
Zawiera: Sztuka jako źródło harmonijnego rozwoju dziecka / Maria Guśpiel, Jerzy Dyląg.
Zawiera: Dzieci dziewięcioletnie wobec wartości (poziom rozumienia leksyki związanej z przyjaźnią) / Krystyna Gąsiorek.
Zawiera: Cechy interpersonalne uczniów szkoły muzycznej / Izabela Gomółka-Walaszek.
Zawiera: 00
Zawiera: Społeczno-kulturowy aspekt interakcji nauczyciel - dziecko / Magdalena Grochowalska.
Zawiera: Nauczyciel wobec wyzwań przyszłości - dylematy i nadzieje / Urszula Kazubowska.
Zawiera: Zajęcia biblioterapeutyczne promowaniem rozwoju dziecka / Iwona Konopnicka.
Zawiera: Wychowanie ekonomiczne - rzeczywistość a potrzeby (na podstawie badań nad rozumieniem wartości pieniądza u dzieci od 5 do 9 lat) / Małgorzata Kupisiewicz.
Zawiera: Zabawa jako źródło inspiracji poznawczej dziecka / Bożena Muchacka.
Zawiera: Patrzenie na świat przez sztukę / Monika Nęcka.
Zawiera: Wychowanie dziecka do życia w społeczeństwie demokratycznym / Agnieszka Olczak.
Zawiera: Rozwijanie umiejętności czytania w języku obcym u dzieci w kontekście koncepcji inteligencji wielorakich H. Gardnera / Małgorzata Pamuła.
Zawiera: Rozwój dziecka przez edukację ekologiczną (na podstawie badań uczniów w młodszym wieku szkolnym) / Ingrid Pasko.
Zawiera: Umiejętności językowe dzieci i młodzieży lekko upośledzonych umysłowo / Alicja Rakowska.
Zawiera: Udział uczniów zdolnych w zajęciach pozalekcyjnych / Małgorzata Stańczak.
Zawiera: Rola komiksu w stymulacji rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym / Anna Wańczak.
Zawiera: Zachowania ryzykowne młodzieży gimnazjalnej - diagnoza szkolna / Ewa Zawisza-Masłyk, Tomasz Masłyk.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej